5 клас




Безпечний інтернет

Пройди веб-квест

https://learningapps.org/watch?v=pzxtue6st19

Збирайте фрагменти від головоломки в кінці складіть посилання та отримайте винагороду



5 A

DXHTCQ 

5 В




Тема: Розв’язання задач із використанням об’єктів і вкладених алгоритмічних структур повторення та розгалуження.  Година коду TimeCraft 2021 

Після цього заняття потрібно вміти:

  • Знати та розуміти поняття вкладених алгоритмічних структур, наводити приклади їх застосування.

  • Застосовувати вкладені алгоритмічні структури повторення.

  • Розкладати задачу на підзадачі та розв’язує їх (здійснює декомпозицію задачі).

  • Запрограмувати агента часу Minecraft, щоб зберегти майбутнє.

          Перебіг уроку

1. Вітання з класом і вчителем. Обговорення плану роботи.

Презентація до уроку:

https://www.youtube.com/watch?v=OSykkOsvUcs



Детальні інструкції для проходження

https://www.youtube.com/watch?v=eRNv5dGFaas



2. Працюю над практичним завданням

  1. Відкриваємо програму Minecraft: Education Edition (якщо потрібно ввести логін і пароль)

Приклад 

Login - creative@workshopgm.onmicrosoft.com


Замість вказуємо номера комп’ютера.

  1. Відкриваємо вкладку Hour of Code та обираємо урок Timecraft 2021 створюємо власний світ

  2. Проходимо завдання (по можливості зробити скрін тих завдань які пройшли, вони вам будуть потрібні для звіту).

  3. Після проходження завдань завантажити сертифікат про проходження та заповнюємо звіт про виконану роботу.

Не забудьте додати результат роботи на google-диск у свою власну папку.

 

Рефлексія

  • Яка частина Години коду вам сподобалась найбільше?

  • Яка частина Години коду була найскладнішою?

  • Які навички з інформатики вам були необхідні для сьогоднішнього уроку?

  • Чи сподобалось вам кодування Minecraft: Education Edition?

  • Що нового ви дізналися сьогодні?

  • Чи хотіли б ви знову спробувати Minecraft: Education Edition?


Перевіримо результат роботи разом

https://create.kahoot.it/share/2021/7159812c-6a55-445a-8260-b968ec7ecc30



Ви вмієте:

  • Знаєте та розумієте поняття алгоритмічних структур, наводите приклади їх застосування

  • Вмієте застосовувати вкладені алгоритмічні структури повторення.

  • Запрограмувати агента часу Minecraft, щоб зберегти майбутнє.



Завдання. Створення та налаштування робочого середовища

  1. Перевірити логін та пароль для входу на google-диск
  2. Створити папку (якщо немає) на google-диск в папці свого класу
  3. Створити папки для тем, які будемо вивчати:
  • Цифрові мережеві технології 
  • Текстовий процесор 
  • Алгоритми і програми 
  • Проектна діяльність
  1. Перевірити наявність сертифікатів від на уроком, додати їх до власної папки.
  2. Виконати 3 вправи https://michaelschool-it.blogspot.com/p/5.html
  3. Зробити знімок екрану (PrintScreen) та завантажити його на google-диск в свою папку

  

Вправи

Вправа "Файлова система"

Вправа "Дії над об’єктами файлової системи"


Перевірка

Ви можете виконати основні операції над файлами та папками?

Так

Ні


5 клас




Завдання 

Завдання 3

  • заповнюю короткий звіт до уроку. Зберігаю в папку до уроку 

(звіт до уроку)

Інформаційні процеси




Цифрові мережеві технології





Поняття та етапи виконання проекту

Проект 1.

Розробити проект «Чи знаємо ми казки», який реалізує такий

сценарій. На сцені з фоном із казки, наприклад прянична хатинка, з’являється герой

і запитує: «Хто автор цієї казки?». З’являється поле для відповіді. Якщо відповідь

буде правильною, чути оплески, якщо ні – інший звук.


Проект 2. 

Розробити проект «Учимо кольори», який реалізує такий сценарій.

На сцені з фоном із різнокольоровими кульками, наприклад party, з’являється чарівна

паличка та фантастичний герой. Чарівна паличка торкається певного кольору, а фантастичний

герой запитує тією іноземною мовою, яку ви вивчаєте у школі: «Який це колір?». З’являється

поле для відповіді. Якщо відповідь буде правильною, чути оплески, якщо ні – інший

звук.

Проект3. 

Розробити проект «Космос», який реалізує такий сценарій. На
сцені з фоном планети, наприклад moon, з’являється ракета. З інтервалом 1 секунда
біля ракети з’являється хлопчик із прапором України і йде в центр сцени, зупиняється.
Біля ракети з’являється дівчинка і каже: «Україна – космічна держава». Хлопчик питає:
«Як звали першого українського космонавта?». З’являється поле для відповіді. Якщо
відповідь буде правильною, звучать оплески, якщо ні – інший звук. Діти і ракета
зникають, на планеті залишається прапор України.


Проект 4










  





  (Як не заблукати в павутині. Тетяна Щербаченко)
 Вправи






Запитання для пошуку

https://docs.google.com/forms/d/13gPtvzMnJzWiUxcY3IXo3XIY7XJYsLzK2Cxp7hJxt4M/edit

Дослідити

Вправи

Електронні словники та перекладачі 

http://slovopedia.org.ua

 http://sum.in.ua/ 

http://translate.google.com.ua/ 

Освітні портали та мережі 

http://www.osvita.org.ua/ 

 http://ostriv.in.ua/

Ресурси навчальних закладів 

https://europeschool.com.ua/

Електронні бібліотеки 

http://www.ukrcenter.com/ 

 http://www.ukrreferat.com/ 

http://www.nbuv.gov.ua/ 

Інтернет-енциклопедії 

http://uk.wikipedia.org/ 

 http://history.org.ua/?encyclop 

http://tvarunu.com.ua/ 

Системи тестування 

http://www.testportal.if.ua/ 

 http://www.testorium.net/ 

Інтерактивні тренажери 

http://www.yteach.com/ 

http://ua.onlinemschool.com/ 

http://www.znanius.com/

http://learningapps.org/

Онлайнові засоби колективної роботи 

http://conceptboard.com/ 

https://drive.google.com/ 

Онлайнові системи організації навчання 

https://dystosvita.gnomio.com/ 

http://dl.sumdu.edu.ua/ 

http://disted.edu.vn.ua/ 

http://ukrintschool.org.ua/moodle/ 

 http://lib.educom.ua/ 

 http://www.zhu.edu.ua/mk_school/

 

 

Локальна мережа, використання мережевих папок.



Вправи

Відкрийте у програмі Paint  та намалюйте шлях передачі повідомлення так, щоб охопити якомога більше комп’ютерів

Спробуйте з'єднати комп'ютери у мережу: https://netwalk.github.io/


Додаткові вправи до теми:

Інформація, повідомлення. Інформаційні процеси та системи.


https://learningapps.org/view2434860
http://learningapps.org/watch?v=p8y2g2zfj
Файлова система
Файлова система 2
Операції над об'єктами файлової системи
Типи файлів
Типи файлів (таблиця)


 Правила запису імен об'єктів файлової системи  

 

  

         

  
 
  
 

Комп’ютери та їх різновиди
Вправа 1
Вправа 2
Вправа 3

Типи сучасних ПК

Види ПК  ( пазл )

Назви пристрій

Знайди відповідність

Додатково




Інформаційні процеси та системи. Роль ІТ у житті сучасної людини

Для тренування та закріплення знань з інформатики та просто для повторення пропоную спробувати виконати дві вправи з теми "Повідомлення. Дані. Робота з даними"
Перша вправа "Пристрої для роботи з даними".
Друга вправа "Знайди пари пристроїв". Хто впорався - запишіть кількість кліків, яка знадобилась для виконання завдання. 
А потім у класі спробуємо з'ясувати, хто ж має найбільш треновану пам'ять?



Типи комп' ютерних мереж

Кросворд мережі



Додаткові завдання з теми:

Алгоритми та програми

 

http://learningapps.org/2967210                                (Вікно програми Scratch)
http://learningapps.org/2967504                                (Алгоритми. Кросворд)
http://learningapps.org/view1113073                         (Алгоритми. Вправа 1)
http://learningapps.org/watch?v=ppc5mn4ut             (Алгоритми. Вправа 2)
http://learningapps.org/watch?v=pnudg4wgc            (Алгоритми. Вправа 3)
http://learningapps.org/view1129958                         (Вікно програми Scratch 2)
http://learningapps.org/view1129874                         (Scratch встав пропущені слова)
http://learningapps.org/watch?v=pvnvzocr301           (Scratch збереження проектів)
http://learningapps.org/1131483                                 (Команди в програмі Scratch)

Групи клавіш
http://learningapps.org/view1791419    (вправа Р.Васильчика)
Заповни пропуски
http://learningapps.org/view1791387   (вправа Р.Васильчика)
Клавіатура призначення клавіш

Де на клавіатурі знаходиться апостроф і буква "Ґ"?

Багато людей набираючи текст доходячи до апострофа переключають мову введення на англійську і натискають клавішу де українська бука "Є". 
Є люди які взагалі не знають і цього методу, або лінуються переключити мови, вони замість апострофа тулять або лапки або якусь зірочку, наприклад так: прислів*я, комп"ютер - виглядає не дуже гарно. 

Але є набагато простіша процедура. У Windows 7 та 8 є  крім звичайної української розкладки "Українська(розширена)". В ній апостроф знаходиться там де російська буква "Ё" а буква "Ґ" там де українська "Г" але щоб її набрати ще потрібно одночасно зажати правий "ALT", деталі. 



Підпишіть елементи вікна текстового процесора Word 


Створення документа на основі шаблону


Створення порожнього текстового документа 


Планування текстового документа


Заміна фрагментів тексту


Робота з фрагментами тексту


Дії з текстовим документом


Інструменти для зміни значень параметрів форматування




 Графічні об'єкти текстового документа

Текстовий документ та його призначення. Кросворд


ПРОГРАМА СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ POWERPOINT

Керування показом слайдів


Елементи вікна програми

Немає коментарів:

Дописати коментар