Безпечний інтернет
Пройди веб-квест
https://learningapps.org/watch?v=pzxtue6st19
Збирайте фрагменти від головоломки в кінці складіть посилання та отримайте винагороду
5 A
Тема: Розв’язання задач із використанням об’єктів і вкладених алгоритмічних структур повторення та розгалуження. Година коду TimeCraft 2021
Після цього заняття потрібно вміти:
Знати та розуміти поняття вкладених алгоритмічних структур, наводити приклади їх застосування.
Застосовувати вкладені алгоритмічні структури повторення.
Розкладати задачу на підзадачі та розв’язує їх (здійснює декомпозицію задачі).
Запрограмувати агента часу Minecraft, щоб зберегти майбутнє.
Знати та розуміти поняття вкладених алгоритмічних структур, наводити приклади їх застосування.
Застосовувати вкладені алгоритмічні структури повторення.
Розкладати задачу на підзадачі та розв’язує їх (здійснює декомпозицію задачі).
Запрограмувати агента часу Minecraft, щоб зберегти майбутнє.
Перебіг уроку
1. Вітання з класом і вчителем. Обговорення плану роботи.
Презентація до уроку:
https://www.youtube.com/watch?v=OSykkOsvUcs
Детальні інструкції для проходження
https://www.youtube.com/watch?v=eRNv5dGFaas
2. Працюю над практичним завданням
Відкриваємо програму Minecraft: Education Edition (якщо потрібно ввести логін і пароль)
Приклад
Login - creative№@workshopgm.onmicrosoft.com
Замість № вказуємо номера комп’ютера.
Відкриваємо вкладку Hour of Code та обираємо урок Timecraft 2021 створюємо власний світ
Проходимо завдання (по можливості зробити скрін тих завдань які пройшли, вони вам будуть потрібні для звіту).
Після проходження завдань завантажити сертифікат про проходження та заповнюємо звіт про виконану роботу.
Не забудьте додати результат роботи на google-диск у свою власну папку.
Рефлексія
Яка частина Години коду вам сподобалась найбільше?
Яка частина Години коду була найскладнішою?
Які навички з інформатики вам були необхідні для сьогоднішнього уроку?
Чи сподобалось вам кодування Minecraft: Education Edition?
Що нового ви дізналися сьогодні?
Чи хотіли б ви знову спробувати Minecraft: Education Edition?
Перевіримо результат роботи разом
https://create.kahoot.it/share/2021/7159812c-6a55-445a-8260-b968ec7ecc30
Ви вмієте:
Знаєте та розумієте поняття алгоритмічних структур, наводите приклади їх застосування
Вмієте застосовувати вкладені алгоритмічні структури повторення.
Запрограмувати агента часу Minecraft, щоб зберегти майбутнє.
Завдання. Створення та налаштування робочого
середовища
- Перевірити логін та пароль для
входу на google-диск
- Створити папку (якщо немає) на google-диск в папці свого класу
- Створити папки для тем, які
будемо вивчати:
- Цифрові мережеві
технології
- Текстовий процесор
- Алгоритми і програми
- Проектна діяльність
- Перевірити наявність
сертифікатів від на уроком, додати їх до власної папки.
- Виконати 3 вправи https://michaelschool-it.blogspot.com/p/5.html
- Зробити знімок екрану
(PrintScreen) та завантажити його на google-диск в свою папку
Вправи
Вправа "Файлова система"
Вправа "Дії над об’єктами файлової системи"
Перевірка
5 клас
Завдання
Завдання 3
заповнюю короткий звіт до уроку. Зберігаю в папку до уроку
заповнюю короткий звіт до уроку. Зберігаю в папку до уроку
Інформаційні процеси
Цифрові мережеві технології
Поняття та етапи виконання проекту
Проект 1.
Розробити проект «Чи знаємо ми казки», який реалізує такий
сценарій. На сцені з фоном із казки, наприклад прянична хатинка, з’являється герой
і запитує: «Хто автор цієї казки?». З’являється поле для відповіді. Якщо відповідь
буде правильною, чути оплески, якщо ні – інший звук.
Проект 2.
Розробити проект «Учимо кольори», який реалізує такий сценарій.
На сцені з фоном із різнокольоровими кульками, наприклад party, з’являється чарівна
паличка та фантастичний герой. Чарівна паличка торкається певного кольору, а фантастичний
герой запитує тією іноземною мовою, яку ви вивчаєте у школі: «Який це колір?». З’являється
поле для відповіді. Якщо відповідь буде правильною, чути оплески, якщо ні – інший
звук.
Проект3.
Розробити проект «Космос», який реалізує такий сценарій. На
сцені з фоном планети, наприклад moon, з’являється ракета. З інтервалом 1 секунда
біля ракети з’являється хлопчик із прапором України і йде в центр сцени, зупиняється.
Біля ракети з’являється дівчинка і каже: «Україна – космічна держава». Хлопчик питає:
«Як звали першого українського космонавта?». З’являється поле для відповіді. Якщо
відповідь буде правильною, звучать оплески, якщо ні – інший звук. Діти і ракета
зникають, на планеті залишається прапор України.
сцені з фоном планети, наприклад moon, з’являється ракета. З інтервалом 1 секунда
біля ракети з’являється хлопчик із прапором України і йде в центр сцени, зупиняється.
Біля ракети з’являється дівчинка і каже: «Україна – космічна держава». Хлопчик питає:
«Як звали першого українського космонавта?». З’являється поле для відповіді. Якщо
відповідь буде правильною, звучать оплески, якщо ні – інший звук. Діти і ракета
зникають, на планеті залишається прапор України.
Проект 4
Вправи
Запитання для пошуку
https://docs.google.com/forms/d/13gPtvzMnJzWiUxcY3IXo3XIY7XJYsLzK2Cxp7hJxt4M/edit
Дослідити
Вправи
Електронні словники та перекладачі
http://slovopedia.org.ua
http://sum.in.ua/
http://translate.google.com.ua/
Освітні портали та мережі
http://www.osvita.org.ua/
http://ostriv.in.ua/
Ресурси навчальних закладів
https://europeschool.com.ua/
Електронні бібліотеки
http://www.ukrcenter.com/
http://www.ukrreferat.com/
http://www.nbuv.gov.ua/
Інтернет-енциклопедії
http://uk.wikipedia.org/
http://history.org.ua/?encyclop
http://tvarunu.com.ua/
Системи тестування
http://www.testportal.if.ua/
http://www.testorium.net/
Інтерактивні тренажери
http://www.yteach.com/
http://ua.onlinemschool.com/
http://www.znanius.com/
http://learningapps.org/
Онлайнові засоби колективної роботи
http://conceptboard.com/
https://drive.google.com/
Онлайнові системи організації навчання
https://dystosvita.gnomio.com/
http://dl.sumdu.edu.ua/
http://disted.edu.vn.ua/
http://ukrintschool.org.ua/moodle/
http://lib.educom.ua/
http://www.zhu.edu.ua/mk_school/
Локальна мережа, використання мережевих папок.
Відкрийте у програмі Paint та намалюйте шлях передачі повідомлення так, щоб охопити якомога більше комп’ютерів
Спробуйте з'єднати комп'ютери у мережу: https://netwalk.github.io/
Додаткові вправи до теми:
Інформація, повідомлення. Інформаційні процеси та системи.
https://learningapps.org/view2434860
http://learningapps.org/watch?v=p8y2g2zfj
Файлова система 2
Операції над об'єктами файлової системи
Типи файлів
Типи файлів (таблиця)
Вправа 2
Вправа 3
Типи сучасних ПК
Види ПК ( пазл )
Назви пристрій
Знайди відповідність
Додатково
Інформаційні процеси та системи. Роль ІТ у житті сучасної людини
Для тренування та закріплення знань з інформатики та просто для повторення пропоную спробувати виконати дві вправи з теми "Повідомлення. Дані. Робота з даними"Перша вправа "Пристрої для роботи з даними".
Друга вправа "Знайди пари пристроїв". Хто впорався - запишіть кількість кліків, яка знадобилась для виконання завдання.
Немає коментарів:
Дописати коментар